L’educació és una ferramenta clau per a la transformació social, i l’educació en igualtat el camí per a construir un futur en el qual no tinguen cabuda les desigualtats de gènere.
Educar en igualtat és un dels principis fonamentals que, com a institució cooperativa, trasllada Florida Grup Educatiu a totes les seues etapes educatives. Des d’Escoles Infantils Ninos, Florida Campus Alzira, Florida Secundària i Florida Universitària, fins a La Magna, la Universitat Sènior, es fomenta un aprenentatge basat en la igualtat, el respecte i la coeducació, promovent estos valors des de la infància fins a l’educació superior. És, des de tots els seus centres educatius, on la cooperativa valenciana treballa per a formar ciutadans i ciutadanes amb consciència crítica i una mirada sensible cap a l’equitat i la corresponsabilitat
Mercedes Herrero, Directora General de Florida Grup Educatiu, subratlla la importància d’este enfocament: «Educar en igualtat és un compromís que concernix a tota la societat. Hem de garantir que totes les persones puguen desenrotllar-se sense barreres imposades pels estereotips de gènere».
Lectura del manifest pel Dia de la Dona
El dilluns 10 de març, el Campus de Catarroja acollirà la lectura del manifest pel Dia de la Dona, ajornada a causa de les inclemències meteorològiques. En este acte participarà personal de la cooperativa i alumnat de diferents etapes educatives, reivindicant l’educació com a ferramenta clau per a la igualtat real.
El manifest destaca la importància de construir una societat sense discriminació de gènere, garantint oportunitats equitatives i combatent la violència de gènere des de tots els àmbits. La lectura serà un moment de reflexió i compromís col·lectiu, recordant que la igualtat no és una opció, sinó una necessitat per a un futur just i inclusiu.
